
İstanbul’da etkili olan kar yağışının ardından Arnavutköy’de mahalle sakinleri ve çocuklar, poşetlerle kayarak sokağı kayak merkezine çevirdi. Aileleriyle birlikte sokağa çıkan onlarca çocuk, karın keyfini doyasıya yaşadı.
İstanbul’da etkili olan kar yağışının ardından Arnavutköy’ün Mustafa Kemal Paşa Mahallesi de beyaz örtüyle kaplandı. Kar sevinci yaşayan vatandaşlar sokağa çıktı. Kar yağışının ardından yokuşta toplanan çocuklar ise, poşetleri kızak gibi kullanarak saatlerce kaydı. Sokakta oluşan görüntüler gülümsetirken, çocukların neşesi ve mahallelinin ilgisiyle renklenen anlar, dron kamerasıyla görüntülendi.
“Poşetle kaymayı babamdan öğrendim”
Poşetlerle kayarak eğlenen çocuklardan 10 yaşındaki Umut Ensar Kılıçsoy, “Burada poşetlerle kayıyoruz ve çok eğleniyoruz. Burada kayabileceğimizi bir arkadaşım söyledi. Biz de buraya geldik. Gerçekten çok eğlenceli” dedi.
11 yaşındaki Yüsra Ecrin ise, “Burada kayıyoruz, kardan adam yapıyoruz ve çok eğleniyoruz. Arkadaşlarımla geldim. Bazen poşetle, bazen elimizde ne varsa onunla kayıyoruz. Poşetle kaymayı babamdan öğrendim, akşamları da ailemle gelip kayıyoruz” diye konuştu.

Kar engeline takılan ambulansa karayolları ekipleri yetişti
1
Bu mahtara herkes ‘abi’ demek zorunda kalıyor
2
Balık üreticisinin savakları açık barajda yürekleri ağızlara getiren temizlik çalışması
3
Tatvan’da şehir merkezine inen kurt görüntülendi
4
Bingöl’de yoğun sis etkili oldu
5
Gaziantep’te 2026 yılının ilk bebeği “Ayaz” oldu
6
Sumud yeniden yolda: İlkbaharda Gazze’ye ikinci sefer
7
Asrın felaketinde hayatını kaybedenler düzenlenen programla anıldı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.