
Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, sahasında Nilüfer Belediyespor’a 3-1 mağlup oldu. Ligde en son galibiyetini 17. haftada alan Aydın ekibi, son dört maçını kazanamadı.
Aydın Büyükşehir Belediyespor, Vodafone Sultanlar Ligi’nde 21. haftasında evinde Nilüfer Belediyespor’a 25-23, 22-25, 23-25 ve 21-25’lik setlerle 3-1 mağlup olarak kötü gidişatını durduramadı. Ligde son olarak 17. haftada İlbank’ı 3-2 mağlup eden Aydın temsilcisi sonrasında V. Bank, Bahçelievler Belediyesi, Fenerbahçe ve son olarak Nilüfer Belediyespor maçlarından mağlup ayrıldı. Aydın Büyükşehir Belediyespor, 22. haftada deplasmanda karşılaşacağı Aras Kargo maçından galibiyetle ayrılıp kötü gidişata dur demek istiyor.

Kocaeli’nin “afet mutfağı” Hızır 41 birinci yılını doldurdu
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.