
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Somali Çalışma ve Sosyal İşler Bakanı Salim Alio Ibro ile Türkiye-Somali Bakanlıklararası Ortak Çalışma Komisyonu birinci toplantısını gerçekleştirdi.
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Türkiye-Somali Bakanlıklararası Ortak Çalışma Komisyonu Birinci Toplantısı’nı kıymetli mevkidaşım Prof. Dr. Salim Alio Ibro ve heyetlerimizin katılımıyla gerçekleştirdik. İmzaladığımız 2026-2027 Eylem Planı sayesinde; mevcut işbirliğimizi daha da derinleştirecek, Bakanlıklarımız arasında bilgi ve tecrübe paylaşımına giden yolu açacağız.
Çalışma hayatı ve istihdam başta olmak üzere birçok konuda vatandaşlarımız için karşılıklı en yüksek faydayı sağlayacak çalışmaları birlikte yapacağız” ifadelerine yer verdi.

Emine Erdoğan, “Tıp ve Kültür-Sanat Sempozyumu”nda konuştu:
1
Bakan Fidan, Siber Güvenlik Başkan’ı Önal’ı kabul etti
2
Bakan Göktaş, Ankara’da kardeşleriyle birlikte devlet korumasına alınan Adnan’ı ziyaret etti
3
Dışişleri Bakanı Fidan: “Elinizdeki silahlı unsurlar Suriye yönetiminin emrine girmek zorundadır”
4
CHP Parti Sözcüsü Emre’den Hasan Ufuk Çakır’ın disiplin sürecine ilişkin açıklama
5
İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Erdoğan “Türkiye satın alma gücü itibarıyla milli gelire bakıldığı zaman dünyada bu sene sonunda 11. sıraya yerleşecek”
6
DMM’den THY’ye ilişkin iddialara açıklama
7
CHP’li Yazıhan Belediye Başkanı Göçer: “İhraç parti içinde kırbaç gibi kullanılıyor”
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.