
Ziraat Türkiye Kupası’nda Kocaelispor’a 3-1 mağlup olan Erzurumspor FK’da Benhur Keser, “Burada mağlup olduğumuz için üzgünüz. Bu maçı unutup ligdeki Çorum maçına odaklandık” dedi.
Ziraat Türkiye Kupası C Grubu ilk maçında Erzurumspor FK, deplasmanda oynadığı karşılaşmada Kocaelispor’a 3-1 mağlup oldu. Maçın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Erzurumspor FK futbolcusu Benhur Keser, “Kocaelispor’u tebrik ediyorum. Kupa uzun bir maraton biliyorsunuz; kurallar değişti, grup aşamalı maç oynuyoruz. Burada mağlup olduk, üzgünüz. Önümüzde kendi ligimizde oynayacağımız önemli Çorum maçı var. Bu maçı unutup önümüzdeki maça odaklandık. Hedefimiz ligi daha iyi şekilde bitirmek. İzmit’te dolu dolu iki senem geçti. En güzel yıllarımı burada yaşadım, en güzel sezonlarımı burada geçirdim. Garip bir duyguydu, mutlu oldum. Ayrıca destekleyen taraftarlara teşekkür ederim, Kocaelispor’a da bu güzel gidişatını sürdürmesini diliyorum. Kocaelispor’u tebrik ediyorum” dedi.

Mustafa Ege Bilim: “Hocamızın verdiği her süreyi iyi değerlendirmek istiyorum”
1
Ulubey, Ünye’yi Eli Boş Gönderdi
2
Formula 1’de nefes kesen an! Şampiyonluk son yarışa kaldı
3
A Milli Futbol Takımı’nın, 2026 Dünya Kupası muhtemel fikstürü belli oldu
4
Milan Skriniar, 2. golünü attı
5
Fenerbahçe, Başakşehir’e 7 maç sonra puan kaybetti
6
Joao Pereira: “Kendi sahamızda o topun kaleye girmesi için daha fazla çaba göstermemiz gerekiyor’’
7
Filenin Sultanları’nın FIBA 2026 Dünya Kupası Elemelerinde Rakipleri Belli Oldu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.