
Bilecik’in Bozüyük ilçesinde ‘15. Uluslararası Tarım Orman ve İnsan Fotoğraf Sergisi’ açıldı.
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından geleneksel olarak düzenlenen ve bu yıl 15’incisi gerçekleştirilen sergide, tarımın, ormanın ve insan emeğinin estetik bir bakış açısıyla yansıtıldığı seçkin fotoğraflar yer aldı. Bozüyük Kapalı Pazar Alanı’nda açılan sergiye Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk, Bilecik İl Tarım ve Orman Müdürü Çetin Ayvalık, kurum müdürleri ve çok sayıda davetli katıldı. Vatandaşlar, doğa ve tarımın farklı yönlerini gözler önüne seren fotoğrafları büyük bir ilgiyle inceledi.
Bilecik İl Tarım ve Orman Müdürü Çetin Ayvalık, “Bu sergiyle hem tarım ve doğa bilincini güçlendirmeyi hem de insan emeğinin estetik değerini ortaya koymayı amaçlıyoruz” dedi.

Bilecik’te servis şoförlerine trafik eğitimi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.