
Bilecik’te 3×3 Basketbol Tüm Kategoriler İl Birinciliği müsabakaları tamamlandı.
Bilecik Atatürk Spor Salonu’nda düzenlenen Okul Spor Faaliyetleri 3×3 Basketbol Tüm Kategoriler İl Birinciliği müsabakaları oynanan karşılaşmaların ardından sona erdi. Turnuva boyunca takımlar kıyasıya mücadele ederken, sporcular hem yeteneklerini sergiledi hem de fair play ruhunu sahaya yansıttı. Dereceye giren takımlara madalyaları takdim edildi. Müsabakalar, öğrencilerin sportif gelişimine katkı sağlarken, il genelinde basketbolun yaygınlaşmasına da destek oldu.
Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, “Müsabakalara katılan tüm sporcularımıza, antrenörlerimize ve hakemlerimize teşekkür ederiz. Gençlerimizin sporla buluşması ve yeteneklerini sahada göstermesi bizler için büyük bir mutluluk kaynağı” dedi.

Türkiye’de her yıl böbrek hastalığından 11 milyon kişi hayatını kaybediyor
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.