
Bilecik’te 6 Şubat deprem şehitleri için Mevlid-i Şerif okunarak dualar edildi.
6 Şubat 2023 tarihinde meydana gelen deprem felaketinde hayatını kaybeden vatandaşlar için Bilecik İl Müftülüğü tarafından anma ve dua programı düzenlendi. Felaketin yıl dönümü dolayısıyla Orhangazi Camii’nde gerçekleştirilen programda, Cuma namazı öncesinde Kur’an-ı Kerim tilaveti yapıldı, Mevlid-i Şerif okundu ve ilahiler seslendirildi. Depremde hayatını kaybeden vatandaşlar için programda dualar edilirken, Cuma namazının ardından cemaate pilav ikramında bulunuldu.
Bilecik İl Müftüsü Vekili Sabri Bağcı, “Depremde vefat eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyoruz. Birlik ve beraberlik içinde bu tür acıların üstesinden gelinebileceğine inanıyoruz” dedi.

Karaman’da depremde hayatını kaybedenler için anma programı düzenlendi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.