
Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde yaşanan elektrik kesintisi, köylüleri Ramazan ayında iftarlarını mum ışığında açmak zorunda bıraktı.
Pazaryeri ilçesine bağlı Dereköy, Bozcaarmut, Esemen, Sarnıç, Arpadere ve Gümüşdere köyleri başta olmak üzere ilçeye bağlı birçok köyde öğle saatlerinden itibaren elektrikler kesildi. Kesintinin arıza kaynaklı olduğu ve giderilemediği öğrenildi.
“2026 yılında böyle bir durum yaşanması kabul edilemez”
Vatandaşlar, iftar hazırlıklarını elektriksiz ortamda yapmak zorunda kaldı. Özellikle yaşlılar ve çocukların bulunduğu evlerde büyük sıkıntı yaşandı. İftardan sonra ise köylüler, telefonlarının ışığından ve mum ışığından yararlanmak zorunda kaldıklarını belirterek, “2026 yılında böyle bir durum yaşanması kabul edilemez” dedi.
Son günlerde bölgede sık sık elektrik kesintileri yaşandığını belirten köylüler, duruma tepki gösterdi. Yetkililer, Pazaryeri ilçesinde 3, 5, 7, 11, 12 ve 14 Mart tarihlerinde planlı kesintiler yapıldığını hatırlattı. Ancak arıza kaynaklı yeni kesintinin iftar saatine denk gelmesi köylülerin sabrını taşırdı.
“Ramazan ayında iftarımızı mum ışığında açmak zorunda kaldık”
“Ramazan ayında iftarımızı mum ışığında açmak zorunda kaldık” diyen köylüler, yaşanan mağduriyetin bir an önce giderilmesini ve benzer sorunların tekrar yaşanmaması için kalıcı çözüm üretilmesini talep ediyor.

700 yıldır sürdürülen ’Kadir pilavı’ geleneği bu yıl da devam etti
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.