
Bilecik’in Osmaneli ilçesinde masa tenisi müsabakalarında dereceye giren Atatürk Ortaokulu öğrencileri, ödüllerini aldı.
Bilecik’te gerçekleştirilen okul sporları kapsamında düzenlenen masa tenisi müsabakalarında Atatürk Ortaokulu öğrencileri önemli başarılara imza attı. Müsabakalarda Atatürk Ortaokulu kız masa tenisi takımı il şampiyonu olarak bölge finallerine katılmaya hak kazanırken, erkek takımı ise sergilediği mücadeleyle il ikincisi oldu. Osmaneli Kaymakamı Abdüssamed Kılıç, dereceye giren öğrencilerin sevincine ortak olarak madalya ve kupalarını takdim etti. Öğrencileri tek tek tebrik eden Kaymakam Kılıç, sporun öğrencilerin fiziksel ve sosyal gelişimindeki önemine dikkat çekti.
Kaymakam Abdüssamed Kılıç, “Müsabakalarda üstün performans gösteren tüm sporcularımızı yürekten tebrik ediyor, elde ettikleri bu başarıların artarak devam etmesini diliyoruz” dedi.

Ağrı’da ılıman iklim kış besicilerin yüzünü güldürdü
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.