
Burhaniye ilçesinde, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından “4’ten 84’e Spor Yapıyorum” projesi kapsamında düzenlenen Kurumlar Arası Kaymakamlık Voleybol Turnuvası, ilçedeki her yaştan vatandaşa sporu sevdirme ve sağlıklı yaşamı teşvik etme amacıyla Ramazan ayı boyunca devam ediyor.
Bu anlamlı turnuva, 8 kurumun katılımıyla gerçekleştiriliyor. Maçlar her akşam 22:15 – 24:00 saatleri arasında oynanarak, iftar sonrası hem sporculara hem de seyircilere keyifli anlar yaşatıyor. Turnuvanın onursal başkanı Burhaniye Kaymakamı Cumali Atilla ve etkinliğin en büyük destekçisi Burhaniye Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Aslan Alparslan’ın öncülüğünde ve emeğiyle düzenlenen organizasyon, kurumlar arası dayanışmayı güçlendirirken, “4’ten 84’e” felsefesiyle sporu her kesime ulaştırıyor. İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Aslan Alparslan, “Sahada dostça rekabet eden takımlar, tribünlerde Ramazan’ın manevi atmosferini birlikte yaşıyor. Bu sayede Burhaniye, sporun birleştirici ve sağlıklı yaşamı teşvik eden gücünü bir kez daha hissediyor. Tüm katılan kurumlarımıza başarılar diliyor, mücadele eden sporcularımıza sağlık ve afiyet temenni ediyoruz” sözlerine yer verdi.

Fethiye’de Dünya Kadınlar Günü Yürüyüşü gerçekleştirildi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.