
Eskişehir’de kontrolden çıkan otomobilin takla attığı kazada 1 kişi yaralandı.
Olay, saat 22.00 sıralarında Sümer Mahallesi Ulusal Egemenlik Bulvarı’nda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Sazova Mahallesi istikametine doğru seyir halinde olan E.B. (21) idaresindeki 05 AAV 683 plakalı otomobil, sürücüsünün kontrolünden çıktı. Refüje girip takla atan araç, bir ağaca çarptıktan sonra yan yattı. Kazada yaralanan sürücü araçta sıkıştı.
İhbar üzerine olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu araçtan çıkarılan yaralı sürücü, ambulansla Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırıldı. İtfaiye ekipleri ayrıca, kullanılamaz hale gelen aracın akü bağlantılarını tedbiren söktü.
Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

Yangın çıkan apartmanda can pazarı: 30 kişiyi itfaiye kurtardı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.