
Elazığ Maden’e bağlı Gezin köyünün yeniden belediye hüviyeti alabilmesi için girişimler devam ediyor.
Bölgenin cazibe merkezlerinden olan Gezin, eski günlerine dönmek istiyor. 2013 yılında belde statüsünden düşürülen ve Maden’e bağlı köy haline gelen Gezin için istişare toplantıları devam ediyor. Gezin’in eski belediye başkanları ve iş insanları ile istişare toplantıları yapılırken, Muhtar Yılmaz Selçuk konuya ilişkin olarak açıklama yaptı.
Muhtar Selçuk, “Mesele memleket meselesi ise bizler bir olmayı iyi biliriz. Çünkü iyi günde de kötü günde de her şeyi bir tarafa bırakıp biz beraber olmayı iyi biliriz. 3’üncüsünü icra ettiğimiz toplantıda Gezin sevdalısı büyüklerimiz ile beraberiz. Benim kıymetli ağabeylerim, Gezin’in değerleri Fethi Aydın, Ahmet Ören, Mustafa Bakır, Ferit Eroğlu, Dursun Elmacı, Mehmet Güleç, Suat Ören sizlerle yol yürümek benim için büyük bir onur, büyük bir şereftir. Ümitsizlik yok, sonuca ulaşmak için sabırla yol alıyoruz. Gezin’i belediye yapmak için gönüllü kadroyu her geçen gün büyütüyoruz” ifadelerini kullandı.

Sakarya’da mevzuata uymayan 18 araç trafikten men edildi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.