
Hatay İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Antakya ilçesinde kamu kurumuna ait konteynerden 200 bin TL değerindeki eşyaları çalan hırsızı 5 saatlik kamera görüntüsünü izleyerek yakaladı.
Antakya ilçesi Serinyol Mahallesi’nde kamu binasına ait şantiye alanı içerisindeki konteyner içerisinde bulunan 200 bin TL değerindeki; elektrik sistemine ait bakır kablolar, termosifon, yangın tüpleri ve aydınlatma ışıkları çalındı. Şikayet üzerine Jandarma ekipleri olayla ilgili çalışma başlattı.
Olayın aydınlatılması amacıyla Jandarma ekiplerince yaklaşık 5 saatlik kamera görüntüsü titizlikle incelendi. Yapılan analizler ve tanık beyanları doğrultusunda hırsızlık olayını A.K. isimli şahsın gerçekleştirdiği tespit edildi.
Şüphelinin ikametinde yapılan aramada çalınan malzemeler ele geçirilerek müştekiye teşhis ettirildi ve eksiksiz şekilde teslim edildi.
Yakalanan A.K. hakkında gerekli yasal işlemler başlatıldı.

Adana’nın sanayi vizyonu bakanlıkta masaya yatırıldı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.