
Kütahya Dumlupınar Üniversitesine (DPÜ) bağlı Hisarcık Meslek Yüksekokulu (MYO) Birim Kalite Komisyonu, kalite süreçlerinin değerlendirilmesi ve sürdürülebilirliği amacıyla 2026 yılının ikinci toplantısını düzenledi.
MYO Kütüphanesi’nde düzenlenen toplantıya, MYO Müdürü Öğr. Gör. Dr. Burak Kavaslar başkanlık etti. Komisyon üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, yüksekokulun kalite hedefleri doğrultusunda yürütülen çalışmalar ayrıntılı şekilde ele alındı.
Toplantı gündeminde; bütünleşik kalite yönetim sistemi veri girişleri, düzeltici işlemler ve güncellemeler, gelecek dönem planlamaları, sisteme kanıt yükleme adımları ve risk yönetimi faaliyetleri yer aldı. Katılımcılara, süreçlerin daha etkin yürütülmesine yönelik kapsamlı bilgilendirmeler yapıldı.
Bilgilendirmelerin ardından toplantı, komisyon üyelerinin karşılıklı görüş alışverişinde bulunduğu soru-cevap bölümüyle devam etti. Kurumsal kalite standartlarının artırılmasına yönelik değerlendirmelerin yapıldığı toplantı, katılımcıların iyi dilek ve önerilerinin alınmasının ardından sona erdi.

“Yüzde 10 yaşama hakkın kaldı” denilen KOAH hastası yeniden nefes aldı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.