
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde “9 Şubat Sigarayı Bırakma Günü” kapsamında farkındalık standı kuruldu.
Toplum Sağlığı Merkezi tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda açılan standa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Etkinlikte sağlık personelleri, sigaranın zararları, bırakma süreci ve sunulan sağlık hizmetleri hakkında bilgilendirme yaparak broşür dağıttı. Sigarayı bırakmak isteyen vatandaşlar ise İlçe Devlet Hastanesinde hizmet veren sigara bırakma polikliniğine yönlendirildi.
Yetkililer, her yıl milyonlarca insanın sigaraya bağlı hastalıklar nedeniyle hayatını kaybettiğine dikkat çekerek, standın amacının toplumda farkındalık oluşturmak ve sigarayı bırakmak isteyen vatandaşları tıbbi destek alabilecekleri birimlere yönlendirmek olduğunu belirtti.

Canik’te Ücretsiz Akademiye Hazırlık Kursları’na yoğun ilgi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.