
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde bulunan Atatürk İlkokulu’nda İstiklal Marşı’nın tamamını hatasız ve ezbere okuyan 2-A sınıfı öğrencileri, öğretmenleri İbrahim Güleç tarafından ödüllendirildi.
Toplam 18 öğrencinin öğrenim gördüğü 2-A sınıfında 12 öğrenci, İstiklal Marşı’nın tamamını eksiksiz ve ezbere okuyarak önemli bir başarıya imza attı.
Öğrencilerin bu anlamlı başarısı karşısında Sınıf Öğretmeni İbrahim Güleç, İstiklal Marşı’nı hatasız ve ezbere okuyan 12 öğrenciye “İstiklal Marşı Okuma Belgesi” ile nostaljik el atarisi hediye etti.
Ödül töreninde konuşan Güleç, milli değerlerin küçük yaşta kazanılmasının önemine dikkat çekerek, “Öğrencilerimin bu azmi beni çok mutlu etti. Şu an sınıfın tamamına yakını bu görevi tamamladı ancak durmaya niyetimiz yok. En kısa zamanda diğer öğrencilerimizin de çalışmalarını tamamlamasıyla sınıfta yüzde 100 başarıyı yakalamayı hedefliyoruz” dedi.

Samsun’da otomobilin çarptığı yaya hayatını kaybetti
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.