
Kartepe’de yaşlı vatandaşları düzenli olarak ziyaret eden belediye ekipleri, sağlık kontrollerinin yanı sıra günlük ihtiyaçların karşılanmasına da destek oluyor. “Alo Evlat” birimi, vatandaşların hastane süreçlerini de yakından takip ediyor.
Kartepe Belediyesi Alo Evlat Sağlık Kulübü ekipleri, çalışma programı kapsamında son olarak Derbent Mahallesi’nde yaşayan Hanife Kar, Uzunçiftlik Mahallesi sakini Nejdet Perici ve Ataşehir Mahallesi’nde ikamet eden Nebahat Balseçen’i ziyaret etti.
Ziyaretlerde vatandaşların sağlık durumlarını kontrol eden ve ihtiyaçlarını tespit eden görevliler, ev temizliğinden kişisel bakıma, hastane randevularının alınmasından tedavi süreçlerinin planlanmasına kadar çeşitli konularda destek sağladı.

Bulduğu altın bilekliği polise teslim eden temizlik görevlisine belediye başkanından ödül
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.