
Kadınlar Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden Manavgat Belediyespor, sezonun son maçında taraftarı önünde mücadele etti.
Bu sezon oynadığı son maçında Manavgat halkı, takımlarını yalnız bırakmadı. Tribünleri dolduran taraftarlar, tezahüratlarıyla maç boyunca takımlarına destek verdi. Kulüp yönetimi, maçın ardından yaptığı açıklamada teknik heyet ve sporcuların performansından duydukları gururu dile getirdi.
Karşılaşmayı tribünden takip eden Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, “Sezon boyunca büyük bir özveriyle mücadele eden oyuncularımızla ve teknik ekibimizle gurur duyuyoruz. Sezon başında hedefimiz ligde kalmaktı. Takımımızın bunu başarması bizleri ayrıca mutlu etti. Ayrıca tribünleri boş bırakmayan, her an takımımızın yanında olan büyük Manavgat Belediyespor taraftarına sonsuz teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Takla atan otomobildeki 2 kişi yaralandı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.