
Zonguldak’ta yapılan Masa Tenisi Gençler Türkiye Şampiyonası’nda üçüncülük elde eden Menteşe Anadolu Lisesi Masa Tenisi Takımı turnuvanın ardından okula gelişlerinde öğretmenleri ve öğrenciler tarafından coşkulu bir törenle karşılandılar.
Okul bahçesinde yapılan törende okul idaresi tarafından şampiyon sporculara hediyeler verildi. Madalyaları ve okul tarihinde ilk defa elde edilen Türkiye üçüncülük kupası sporculara verildi. Türkiye şampiyonasında ilk defa bir devlet okulunun dereceye girmesi büyük alkış alırken, Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır; “Beden eğitimi öğretmenimiz Ümit Çolakoğlu ve sporcularımız Ali Eren Ulusakarya, Metehan Zabir, Ufuk Deniz, Yiğit Yeniaydın okulumuza ve ilimize bu gururu yaşattıkları için hepsini yürekten kutluyorum. Menteşe Anadolu Lisesi olarak eğitimde ve sosyal etkinliklerde başarımız devam edecek” dedi.

Eskişehir’de “Emeğin En Kıymetli, Kadın” sergisi kapılarını açtı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.