
Tarım ve Orman Bakanlığı Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı’nın düzenlediği 15. Tarım Orman ve İnsan fotoğraf yarışmasında dereceye giren fotoğraflar Niğde’de ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Uluslararası ölçekte büyük ilgi gören 15. Uluslararası Tarım, Orman ve İnsan Fotoğraf Yarışması’nın ödüllü eserleri, düzenlenen törenle ziyarete açıldı. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından tarıma ilgiyi artırmak, toprağın ve tarımın önemi konusunda sosyal ve bireysel duyarlılığı geliştirmek amacıyla farklı kategorilerde düzenlenen yarışmada derece alan eserlerin yer aldığı sergide 100 ödüllü eser yer aldı. Düzenlenen açılışa Niğde Valisi Nedim Akşemşe, Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Tarım ve Orman İl Müdürü Furkan Mete, kurum müdürleri ve davetliler katıldı. Vali Akmeşe tarıma ve çevreye duyarlılığı arttırmak amacıyla bu yıl 15.’si düzenlenen serginin hayata geçirilmesinde emeği geçenlere ve fotoğrafçılara teşekkür ederken sergiyi ziyaret etme tavsiyesinde bulundu.
Tarım, orman ve insan temalı 100 fotoğraf 26 Şubat tarihine kadar ziyaret edilebilecek.

Endüstriyel yemekte güven, disiplinli üretimle sağlanır
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.