
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yayımlanan ’Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği Uygulama Kılavuzu’ kapsamında, Eskişehir’de kütüphanelerin işleyişini yerinde görmek ve iyi uygulamaları değerlendirmek amacıyla bir toplantı düzenlendi.
Toplantı, Şehit Piyade Astsubay Çavuş Soner Özübek İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Okul kütüphanelerinde yürütülen faaliyetlerin değerlendirilmesi, öğrenci yazılarının yayımlanacağı dergi, dergicik ve e-dergilerin hazırlanmasına yönelik çalışmalar ile okullarımızda gerçekleştirilen uygulamalar toplantıda ele alındı. Okul kütüphanelerinin yalnızca bilgiye erişim noktaları değil, aynı zamanda akademik başarıya, okuma kültürüne ve öğrenme ortamlarına katkı sağlayan dinamik alanlar olduğu vurgulandı.
Programa; Öğretmenevleri ve Okul Kütüphaneleri Daire Başkanı Abdullah Nehir, MEB Bakan Danışmanı Erol Erdoğan, İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın, öğretmenler ile kütüphanecilik kulübü öğrencileri katıldı.

Seyitgazi’de yapılan çalışmalar değerlendirildi
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.