
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in ’sağlıklı yaşam ve çevreci ulaşım vizyonu’ doğrultusunda il genelinde hayata geçirilen bisiklet yollarının uzunluğu 16 kilometreyi aştı.
Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in bisiklet kullanımını yaygınlaştırmak, vatandaşlara sağlıklı yürüyüş, spor ve dinlenme alanları oluşturmak için başlattığı çalışmalar devam ediyor. Hayata geçirdiği projelerle her kesime hitap eden Ordu Büyükşehir Belediyesi, yaptığı bu çalışmalarla ilçelere hem yeni bir kimlik kazandırıyor, hem de vatandaşların rahatça kullanacağı alanlar ortaya çıkarıyor.
Bu çerçevede Ünye, Perşembe, Fatsa, Gülyalı ve Altınordu’da bisiklet yolları inşa edildi. Kullanıma açılan ve 16 kilometreyi aşan bisiklet yolları standartlara uygun bir şekilde oluşturularak vatandaşların sağlık ve spor faaliyetler yapmalarına imkan sağladı.
Yapılan çalışmalar vatandaşlar tarafından beğenilirken, bu alandaki çalışmalar hazırlanan program dahilinde devam ediyor.

Minikler Spil Dağı’nda doğayla buluştu
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.