
Petkim, Ege İhracatçı Birlikleri’nin ‘İhracatın Yıldızları 2025’ listesinde hem genel sıralamada hem de kimya sektörü kategorisinde birinci sıradaki yerini koruyarak Ege Bölgesi İhracat Şampiyonu oldu.
SOCAR Türkiye’nin grup şirketlerinden Petkim, ihracatta elde ettiği sonuçlarla sektöründe öne çıkıyor. Ege İhracatçı Birlikleri’nin (EİB) ‘2025 İhracatın Yıldızları Listesi’ sonuçlarına göre şirket, hem genel kategori hem de kimya sektörü kategorisinde ilk sırada yer alıyor.
22 Ocak tarihinde düzenlenen Ege İhracatçı Birlikleri İhracatın Yıldızları Ödül Töreni’nde şirketin ödülünü, Petkim Genel Müdürü ve SOCAR Türkiye Rafineri ve Petrokimya İş Birimi Başkanı Kanan Mirzayev aldı. Petkim, 2025 yılı sonu itibarıyla gerçekleştirdiği ihracat hacmiyle Ege Bölgesi’nin ihracat şampiyonu oldu. Şirket, Ege Bölgesi’nin ve Türkiye’nin ekonomik büyümesine katkı sağlamaya devam ediyor.

Sabiha Gökçen Havalimanı stratejik bir başarıya imza attı
1
Bakan Şimşek’ten yıl sonu enflasyon mesajı! Çalışanları ilgilendiren rakamı verdi
2
Ordu Balık Fiyatları. Balık Fiyatlarındaki Düşüş.
3
ATO Yönetim Kurulu Üyesi Güçlü: “Kamuda ihtiyaçların yerli üretimle karşılanması özel sektör ve tüm tedarik zinciri açısından hayati öneme sahip”
4
İlçeyi ayağa kaldıran 300 milyonluk vurgun! Mağdurlar adliyeye koştu
5
Togg, 5 büyükşehirde bayilik sistemine geçiyor
6
Ordu’da Banka Mevduatları 10 Yılda Yüzde 2174 Arttı: Karadeniz’de Rize Lider Ordu 32. Sırada
7
Rekabet Kurulundan Med Yapım ve Ay Yapım’a 124 milyon TL ceza
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.