
Kütahya Valisi Musa Işın, Çavdarhisar ilçe programı kapsamında yapımı devam eden Çavdarhisar Devlet Hastanesi inşaatında incelemelerde bulundu.
Vali Işın’a ziyarette il protokolü ve ilgili kurum yetkilileri eşlik etti. Hastanenin son durumu, tamamlanma süreci ve planlanan hizmet kapasitesi hakkında yetkililerden detaylı bilgi alan Vali Işın, şantiye sahasını gezerek çalışmaları yerinde değerlendirdi.
Yeni hastanenin vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini güçlendirecek önemli bir yatırım olduğuna değinen Vali Musa Işın, projenin planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirtti. Hastanenin en kısa sürede tamamlanarak hizmete açılması için sürecin yakından takip edildiğini ifade etti.

Gediz’de minik öğrenciler kızılçam fidanlarını toprakla buluşturdu
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.