
Trendyol 1. Lig’in 19. haftasında Ankara Keçiörengücü, sahasında karşılaştığı Ümraniyespor’u 3-1 mağlup etti. Mücadelenin ardından düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, “Bugünkü maç stratejik anlamda iki takım için de önemliydi. Bizim içinse 2 haftadır kazanmaya çok yakın olduğumuz maçlar oldu. Bizden önce oynanan maçlarda alttaki takımların kazanmasıyla hem Ümraniye hem bizim için önemli bir maç oldu. İlk yarının son maçı olması sebebiyle kazanmamız gerekiyordu. Güzel başladık, stratejik planlarımız ve oyun planı beni diğer maçlardan biraz daha memnun etti. 20. dakikada pas hatasıyla gol yiyecekken geçiş hücumuyla golü bulduk. Sonra iyi savunma yaptık. 3-0’dan sonra da artık oyun tamamen bizim kontrolümüzde gitti. Kazandığımız için mutluyum. İkinci yarıdaki maçlar için de çok daha iyi bir Keçiörengücü izletmeye çalışacağız” ifadelerini kullandı.

Levent Açıkgöz: “Bundan sonraki süreçte en iyi şekilde çıkış yapacağımıza inanıyoruz”
1
Ulubey, Ünye’yi Eli Boş Gönderdi
2
Formula 1’de nefes kesen an! Şampiyonluk son yarışa kaldı
3
A Milli Futbol Takımı’nın, 2026 Dünya Kupası muhtemel fikstürü belli oldu
4
Milan Skriniar, 2. golünü attı
5
Fenerbahçe, Başakşehir’e 7 maç sonra puan kaybetti
6
Joao Pereira: “Kendi sahamızda o topun kaleye girmesi için daha fazla çaba göstermemiz gerekiyor’’
7
Filenin Sultanları’nın FIBA 2026 Dünya Kupası Elemelerinde Rakipleri Belli Oldu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.