
Yaşlılar Haftası kapsamında İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi palyatif servisinde tedavi gören hastalar için etkinlik düzenlendi. Programda hastalar ziyaret edilerek moral verildi.
Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık, hastane yönetimi ve palyatif bakım çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirilen programda hastalarla yakından ilgilenildi. Çalışanların hazırladığı ikramlar hastalara sunuldu. Çiçek takdimiyle hastaların motivasyonu artırıldı.
Türküler eşliğinde pasta kesildi
Program kapsamında hastalar için pasta kesildi. Bağlama eşliğinde söylenen türkülerle duygu dolu anlar yaşandı. Etkinlik sıcak ve samimi bir atmosferde sona erdi.
Psikososyal desteğin önemi
Yaşlı bireylerin toplumdaki önemine dikkat çeken Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık, palyatif bakım hizmetlerinin yalnızca tıbbi olmadığını, aynı zamanda insani ve psikososyal destek yönüyle de büyük değer taşıdığını ifade etti.

Elazığ ilaçlama çalışmaları başladı
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.