
Yüreğir Belediyesi, mübarek Ramazan ayı dolayısıyla şehit yakınları ve gaziler onuruna anlamlı bir iftar programı düzenledi.
Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programa yoğun katılım sağlandı. Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan program, ilahiler ve semazen gösterisiyle manevi bir atmosferde devam etti. Yapılan dualarda aziz şehitler rahmetle anılırken, gazilere sağlık ve huzur temennisinde bulunuldu. Programda konuşan Ali Demirçalı, şehit aileleri ve gazilerin milletin en kıymetli emanetleri olduğunu vurguladı. Demirçalı konuşmasında, “Bu vatan için canını feda eden aziz şehitlerimizin kıymetli aileleri ve kahraman gazilerimiz başımızın tacıdır. Sizler bizlere şehitlerimizin emanetisiniz. Yüreğir Belediyesi olarak her zaman yanınızda olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

Anamur Koordinasyon Merkezi ile hizmetler tek çatı altında
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.