
Hatay’da zabıta ekiplerinin denetimi esnasında hijyen kurallarına uymayan dönercide mide bulandıran görüntüler ortaya çıktı. Zabıta ekiplerinin ‘Leş kokusu var’ dedikleri işletme mühürlenerek, kapatıldı.
Kırıkhan Belediyesi zabıta ekipleri halk sağlığını tehdit eden işletmelere yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Zabıta ekipleri geçtiğimiz günlerde Kırıkhan kent merkezinde hizmet dönerciye gerçekleştirdi. Mide bulandıran görüntülerin ortaya çıktığı dönercide, işletmenin pişirdiği tavuklarla pişmemiş tavukları dolapta birlikte sakladığı görüldü. Belediye ekiplerinin tepkisi üzerine işletme sahibi kendini, “Akşam dolaba koydum, maksimum 10 saat” diyerek kendini savundu. Zabıta ekiplerinin ‘Boğulacağım, leş gibi kokuyor’ dediği anlarsa işletmedeki hijyensizliği gözler önüne serdi. İşletmenin mide bulandıran haliyse an be an kamerayla kaydedildi. Ürünler imha edilirken, işletme Kırıkhan Belediyesi tarafından encümen kararıyla kapatıldı.

Erzurum güne karla başladı
1
Bu mahtara herkes ‘abi’ demek zorunda kalıyor
2
Balık üreticisinin savakları açık barajda yürekleri ağızlara getiren temizlik çalışması
3
Tatvan’da şehir merkezine inen kurt görüntülendi
4
Bingöl’de yoğun sis etkili oldu
5
Gaziantep’te 2026 yılının ilk bebeği “Ayaz” oldu
6
Sumud yeniden yolda: İlkbaharda Gazze’ye ikinci sefer
7
Asrın felaketinde hayatını kaybedenler düzenlenen programla anıldı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.