
Zonguldak’ta 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci yarısı, “Bayrak Sevgisi” temasıyla başladı. İl Milli Eğitim Müdürü Uygar Keskin, ilk ders heyecanını Anıl Cömert İlkokulu öğrencileriyle paylaştı.
Yarıyıl tatilinin sona ermesiyle Zonguldak genelindeki okullarda ders zili yeniden çaldı. Yeni dönemin başlangıcı nedeniyle Anıl Cömert İlkokulu’nu ziyaret eden Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürü Uygar Keskin, okul bahçesinde düzenlenen törene katıldı. Öğrenci ve öğretmenlerle birlikte saygı duruşunda bulunan Keskin, İstiklal Marşı’nın okunmasına eşlik etti.
Törenin ardından sınıfları gezen İl Müdürü Keskin, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından dönemin ilk ders konusu olarak belirlenen “Bayrak Sevgisi” dersine iştirak etti. Öğrencilerle aynı sıraları paylaşan Keskin, çocukların hazırladığı etkinlikleri ilgiyle takip etti.
Sınıf ziyaretinde öğrencilere hitap eden Uygar Keskin, Türk bayrağının bağımsızlığın ve birliğin en güçlü sembolü olduğunu vurguladı. Keskin, “Ay yıldızlı bayrağımız, milletimizi bir arada tutan ortak değerimizdir. Bu bilincin yaşatılması ve gelecek kuşaklara aktarılması noktasında en önemli görev siz sevgili öğrencilerimize düşmektedir” diyerek öğrencilere başarılar diledi.
Ziyaret, öğretmenlerle yapılan değerlendirme toplantısının ardından sona erdi.

Gaziantep’te hastalara refakatçi desteği başlıyor
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.