
Kepez Belediyesi, “Yaşlı Dostu Kepez Projesi” kapsamında Zübeyde Hanım Kadın Eğitim ve Sosyal Tesisi’nde “Kadın Hastalıkları ve Sağlığı” konulu bir söyleşi düzenledi.
Kepez Belediyesi, Zübeyde Hanım Kadın Eğitim ve Sosyal Tesisi’nde “Kadın Hastalıkları ve Sağlığı” konulu bir söyleşi gerçekleştirildi. Kepez Belediyesi Sağlık Merkezi Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Uzm. Dr. Perisa Sadıkoğlu, kadınların yaş alma sürecinde karşılaşabileceği sağlık değişimlerini, menopoz yönetimini, düzenli sağlık kontrollerinin önemini ve yaygın kadın hastalıklarının erken belirtilerini anlattı. Katılımcılara, sağlık konuları sade ve anlaşılır bir dille aktarılırken, kadınların kendi sağlıklarını daha yakından takip edebilmeleri ve ihtiyaç duyduklarında doğru sağlık hizmetlerine erişebilmeleri için pratik bilgiler de paylaşıldı. Söyleşi boyunca katılımcıların soruları yanıtlandı, farkındalığı artırmaya yönelik bilgilendirmeler yapıldı.
Kepez Belediyesi, yaşlı dostu bir şehir anlayışının sadece mekansal düzenlemelerle sınırlı olmadığını, kadınların sağlık konusunda bilinçlenmesini, doğru bilgiye ve hizmetlere erişimini güçlendirmeyi hedefliyor. Kepez Belediyesi bu doğrultuda kadınların yaşam kalitesini artırmaya yönelik bilgilendirici ve farkındalık oluşturan çalışmalarını aralıksız sürdürecek.

Aydın’da araç sayısı 664 bin oldu
1
Bahçesaray’da yola çığ düştü
2
Gençler Tarihin “MAHREM” Perdesini Araladı: İZÜ’de Harem Konferansı
3
TFF 2. Lig: Arkent Arnavutköy Belediyespor: 0 – Bursaspor: 1
4
ÇAKIR İNŞAAT Ekonomik Olarak Zor Durumda mı?
5
Üsküdar’da tırın üzerindeki ekskavatör tabelaya çarptı: 7 araç zarar gördü
6
“Kanlı Ocak Şehitleri” Iğdır’da anıldı
7
Kayserispor son 2 maçta 4 puan topladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.